Şimdi 2 yıllık Bil. Prog. bitirdiğinizi düşünelim. (ben bitirdim)
Kamuda Belediyelerin ilgili Başkanlıklarında işe girebilirsiniz. (tekniker olarak) (torpil her zamanki gibi önemli)
Girdiğinizi düşünelim; Şirket personeli olarak girerseniz ortalama 3500'e yaklaşık bir ücret alacaksınız. Sözleşmeli olarak girerseniz 5500'e yakın bir ücret alacaksınız.

Ben diğer arkadaşlarımın yazdıkları gibi şöyle oku böyle gir sınava falan diyemem. Kendimden örnekledim.
Başarılar dilerim.