Merhabalar dostlar geçmiş bayramanızı mübarek olsun.
yeni aldığımız WiseCp sisteminde müşterilerimize mail gitmiyor. örneğin siparişiniz işleniyor şeklinde mail yöneticilere iletiliyor ama müşterilere gitmiyor.
bu sorunu yaşayan, sebebini bilen, çözümünü bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
Saygılarımla..