Forum giderek saçma bir yer oluyor.. R10 gibi bir yere üye olmuşsunuz daha nasıl konu açacağınızı bilmiyorsunuz.. Domain kapatmak diye bir şey yok. Yada siz ne demek istediğinizi bilmiyorsunuz.. Sizin konunuz gibi değişik bir konunun linkide aşağıda..
Bakınız