Merhaba, aynı sorun bendede var. Express hesabı oluşturudğumga çok az seçenek var ve tbm ayaralyamıyoruz diye biliyorum yardımcı olabilir misiniz?
açtığım konu linki;
https://www.r10.net/google-adwords-ads/2108798-google-maps-reklami-hk.html#post1075312595