Greyfurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence burada bahsi gecen egitim mühendislik degildir. Ben ins mühendisiyim Almanya'ya ocak 2019 da geldim. Yani bu yasa yok iken iyice bir arastirmalisiniz. Baska bir nüans olmali aksi takdirde benim gelememis olmam gerekirdi.
Bana da mühendislik değilmiş gibi geldi, daha çok "usta" olarak adlandırabileceğimiz çalışan grubundan bahsediliyormuş gibi hissettim. Sanırım tam yasa 276 sayfadan oluşuyor tamamını okumam gerekecek gibi