hakanergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vallahi ben bir kaç kişiyle çalıştım memnun değilim verdiğim parada gitti yani hep çalışıyor diyorlar kaç tane proxy aldım hep çöp oldu bulursanız beni de haberdar edermisiniz iyi bayramlar.

Selamlar hakan. Öncelikle sana da iyi bayramlar. Şuan piyasanın en iyilerinden bile evet çalışıyor cevabı alamadım. Yorumları okudum herkes spama takılıyor. Bakalım umarım yakında bu sorunu çözerler. İlk çözen voleyi vuracak tabi ki.