Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16k mı? Çok geçmiş olsun biri bicaklasaydi daha iyiydi içim acıdı valla
Hocam seni yabancı forumlar da görmek güzel oluyordu 😊😉