Fatihars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4g proxy ile kullanırsanız sistemleri sorun kalmaz.
dediğiniz ürününde fiyatı acayip uçuk hocam. astarı yüzünden pahalıya geliyor panelin.



Galiba kimsenin konudan bir haberi yok.