Gerek özel mesaj gerekse buradan, gerekse de diğer iletişim kanallarından yazan tüm kişi, kurum ve kuruluşlara teşekkür ederim.
Detaylı incelemeler yapıldıktan sonra tarafınıza olumlu-olumsuz olarak dönüş yapılacaktır. Bayramınızı tekrar kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim.