Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rap bana çok basit geliyor niyeyse yazmak çok kolay sanki örnek verecek olayım :
Hayat Bir nefeslik hece gel bu gece yanımdaki kız ece
Polisler peşimizde tabanca var belimizde kaçıyorsunuz bizi görünce
Uzatmalarda maç kaç biç kaç
Bizim orada toplar benzemez yuvarlağa hepiniz dönmüşsünüz kelaynağa.

Yani kendiniz uydurun bence illa çıkar bir şeyler
23 nisan şiirimi yaziyosun, sana basit geliyor hmmm