Rap bana çok basit geliyor niyeyse yazmak çok kolay sanki örnek verecek olayım :
Hayat Bir nefeslik hece gel bu gece yanımdaki kız ece
Polisler peşimizde tabanca var belimizde kaçıyorsunuz bizi görünce
Uzatmalarda maç kaç biç kaç
Bizim orada toplar benzemez yuvarlağa hepiniz dönmüşsünüz kelaynağa.
Yani kendiniz uydurun bence illa çıkar bir şeyler
Katılıyorum
Düşünsene bir çocuk elinde var bir dünya
ışıl ışıl toz pembe görsen sanki bir rüya
hayatım hayatının içinden geçerken
bir kenarda ölmüşüz yaşıyoruz güya
bu da anlık benden

))