500u geçmez. Eski i7 4. Nesil Casper bilgisayarimi zaten 1000 liraya sattım ben tabi 3 yıl önceydi. Bütün özellikleri aynı sadece işlemci ve ram değişikti. Ram 4gbti. Gtayi oynayamazsin bununla. Tavsiye etmiyorum. Sifir alındıktan Maksimum 1yil sonra kapanmalar kasmalae donmalar parça değiştirmeler başlar. Bunda başlamadı ise sen başlarsın. Uzak dur