fatihsyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 147 Liraya kasım'a buldum yaz biletleri çok pahalı o yüzden kışın gezeceksin biraz soğuk ama mecbur
Oha hemen bakıyorum