ne 2 yıl ne 4 yıl bence hiç okuma bilgisayar programcılığında diplomanın devlet dairesinde çalışmayacaksan hiç bir hükmü yok.
programcılık işinde diploman değil yaptığın yapabileceğin iş konuşur. zaten günümüz eğitim düzeninde eğitim diye bir şey yok.
ve ben programcılığın eğitimle olamayacağını düşünüyor ve savunuyorum. belki ben öyle yetiştiğim içindir. gördüğüm kadarıyla da alaylı programcılar daha başarılı.
ilanlarda ilgili bölümlerden alınacaktır denilir ama hiç biri ilgili bölümlerden mezun değildir.
bu arada en önemli unsur iyi bir ingilizcen olsun.
eğitime üniverstieye harcayacağın parayı yurt dışına giderek ingilizce öğrenerek harca mantıklı olur.