Senin geleceğini belirleyecek konularda başkalarının fikrine ihtiyaç duymamanı öneririm. Kendini, kapasiteni, yapabileceklerini en iyi bilecek kişi sensin. Seni tanımayan insanlardan eğitim konusunda fikir almamalısın.
Bugün yıllarca derslerine giren öğretmenler bile yardımcı olurken temkinli konuşup sadece tavsiye de bulunuyorlar ki belki de kapasiteni ve becerilerini bilen en yakın kişi.
Kendi kararlarını kendin almaya başladığında hayallerine yaklaşıp başarılı olabilirsin. Biri dedi diye değil kendin istedigin için yola çık. Başarı zaferin, Başarısızlık tecrüben olur ama ikisi de senin olur.