Konu
2 Yıllık Bilgisayar Programlamacılığı | R10+
12-08-2019, 23:51:06
#11
Bonarous
Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Bölümde bir şey öğrenmedim ama DGS kolay bir sınav, mat1i iyi olan mühendislik kazanır.