mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzelmiş ama biraz pahalı geldi

Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef göremezsiniz.
Avm gibi düşünün eskidjiyi.
İçinde bir sürü firma var.
bayramın 3.günü açıklarmış, bir gidip bakmayı düşünüyoruz, teşekkürler öneri için.