hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay içinde silivriye gidilmez ki büyük cesaret
Biz senelerdir yaşıyoruz...



aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastalıklar ve dertler gece azarmış derler ya ayaktayız işte
Aman dikkat hocam 😅
AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keyifsizlik
Sıkma canını geceer
huseyinbozca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayramların anlamsızlığını sorguluyorum
🤔 Elimizde bir bayram var...
K4R4N1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlardan uzak olan bir saat çalışmak daha keyifli.
Evet haklısın