Drseocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evde çalışan iseniz ve evliyseniz. Gece Çalışmak gibisi yok Geceyi ve gündüzü aynı anda yaşıyanlardanız.
Bizden daha zor işiniz vallaha.. kolay gelsin