Cagrickr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar niye uyumuyorsunuz ? Şahsen ben konulara bakıyorum öyle çıkıyorum
Tüm sunucuları güncelliyorum ve modüllerini kuruyorum öldüm.
Datacenter değiştirirsem bu gelir başıma.