us3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@arnold arkadasim boyle islerle ugrasmayin [emoji23][emoji23]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
napalım sen söle kardeşim zaten yakında patlatıcam r10'u ücretsiz benim sistemi öğreticem bakalım bu satış yapanlar ne satıcak