ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşırı derece gelişmiş bir şehir yada ilçe değil çok güzel bir ilçedir sessiz sakin doğası güzeldir özellikle askeriye olarak nasil bir yerdir bilemiyorum ama torunluk / torbalık aşamalarında elbet zorlanırsınız sonrasında rahat edersin şimdiden hayırlı teskereler
Güzel yorumunuz ve iyi niyetiniz için teşekkürler. Dediğiniz gibi olucak Torunluk / Torbalık aşamalarını geçtiğimizde rahat olurum

Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kütahyada mı bitmezdi askerlik? Hocam kaç gün yaptınız acemi birliğini sorması ayıp? 3 ay iç güvenlik eğitimi aldık, bir gün uygun adımda veya normal adımda yemeğe gittiğimizi bilmem. Ya sürünerek, ya ördek yürüyüşü, ya komando dansı ile giderdik 30 kilo verdirdi acemi birliği bana ve birçok arkadaşıma, Kütahyada sınıfınız neydi? Ve 3 ay acemi birliği 12 ay usta birliği tamamladım Yayladere Bingöl'de çarşı, pazar hiçbir şey görmeden geçti ömrümüz. Bence şükredin hocam halinize. Hayırlı bayramlar.
Güzel görüşünüz için teşekkür ederim. 21 gündü hocam Sınıf : Piyade idi hocam destek eri olarak gittim. 2. günden tuvalet temizliği eğitim, 3. gün iş mangası merkez yemekhane kadar lanet bir yer görmedim keşke eğitim görseydim de oraya göndermeselerdi. Aynı şekil uygun adım ve pençe adımı ile yemekhane giderdik salaklar yüzünden hergün mutlaka bir ördek yürüyüşü olurdu. Sağını solunu bilmeyen *********, keş ne kadar adam varsa 7. bölüğe atmışlardı. Daha sonra şükür işte idari işlere geçtim de bedava askerlik yaptım. İlk günler 5 kilo vermişimdir. Sonra tekrar otururken kilo aldım . Sizinde geçmemiş hocam 3 ay memnun muydunuz siz? Ben zaten şükür ediyorum