mertdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şükür acemilik bitti Kütahya'ya gidenlerin Allah yardımcısı olsun. Kendimi idari işlere atmasam bitmezdi bu askerlik..

Usta birliğimde Muğla/Dalaman bakalım güzel yer diye duydum ama hiç makale bulamadım internette fikri olan varsa yazarsa sevinirim. İyi forumlar..
aşırı derece gelişmiş bir şehir yada ilçe değil çok güzel bir ilçedir sessiz sakin doğası güzeldir özellikle askeriye olarak nasil bir yerdir bilemiyorum ama torunluk / torbalık aşamalarında elbet zorlanırsınız sonrasında rahat edersin şimdiden hayırlı teskereler