Şükür acemilik bitti Kütahya'ya gidenlerin Allah yardımcısı olsun. Kendimi idari işlere atmasam bitmezdi bu askerlik..

Usta birliğimde Muğla/Dalaman bakalım güzel yer diye duydum ama hiç makale bulamadım internette fikri olan varsa yazarsa sevinirim. İyi forumlar..