Gördüğüm kadarı ile Türkiyenin en büyük webmaster forumu bile olsak , insanların düşünceleri yeterince gelişememiş. Daha çok yolumuz var anlaşılan.
Hala internet kazançlarını gerçek çalışmadan saymıyor insanlar.

Çalışmak demek fiziksel bir eylem değildir. Bir iş yerin'de internet taraflı çalışan kişinin kazancı'da helal değil öyleyse.
Günümüz'de artık her şey internete bağlı farkında değilsiniz galiba. Senin real'de çalıştığın şirket parasını internet yada tv reklamlarına vererek kazanıyor , ne tip siteler'de yayınlanıyor acaba . Patron'da o parayı sana veriyor. Oda helal değil öyleyse Ben aldığıma bakarım diyorsanız orası ayrı tabi.

Siteniz illegal değilse emeğinizin karşılığı sizin için helaldır.