ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada eksi trade puanı vermedim diyorsun.


Konuda eksi trade verdim diyorsun ve konuyu okumamakla suçluyorsun. Bu nasıl yaman çelişki anlayamadım?


Bu son mesajımdır. Kimseyle tartışmak istemiyorum sadece kendi fikirlerimi paylaşmak istedim. Eğer gerçekten eksi trade vermediyseniz şahsım adına size teşekkür ederim. İyi forumlar dilerim.
Son kişi satın almayacağını iletti. Olumsuz trade verdim. Tekrar okumanızı öneriyorum. Gereksiz polemiğe gerek yok. Konu kilitlenebilir.