CHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sanırım kimse konumu okumadan yükleniyor. Kimseye olumsuz ticaret puanı verdiğim yok. Ayrıca kuralda üretmedim. Sadece teklif verip, satın almayan kişiye olumsuz ticaret puanı vereceğim dedim. Sonrasında ise bilmediğimden dolayı bu konuyu açtım. Cevaplarınız doğrultusunda son teklif verenden bir önceki kişiye - ticaret puanı vermedim. Bu konuyu bilgi sahibi olmak için açtım. Şuan konunun ciddi derecede saçma sapan yerlere çekildiğini düşünüyorum.

Bu son mesajımdır. Kimseyle tartışmak istemiyorum sadece kendi fikirlerimi paylaşmak istedim. Eğer gerçekten eksi trade vermediyseniz şahsım adına size teşekkür ederim. İyi forumlar dilerim.