Aynen hocam zaten açık arttırma dünya genelinde de sizin dediğiniz gibi oluyor, mesela biri 1 vazoya 500bin dolar veriyor diğeri 1 milyon o parça 1 milyon dolar verende kaldığı için adam sonraki parçaya 500bin dolar verip alıyor ve ödeme yapıyor. Ama oda nesi !!! 1 milyonluk adam yaz çizmiş buna kitlemişler ekstra 500bin dlar daha O.O O.O
Hocam lütfen gece gece saçmalamayın forum kuralları belli, siz istediğiniz kuralı yazın bir hükmü yok.
Boş yere insanlara -trade vs. de vermeyin ki aynı sizin 2. -3. açık arttırma konusu açma bıkkınlığınız gibi -trade kalkacak diye 50bin tane şikayet konusu vs. ile uğraşmasınlar.
Ortada saçmalamalık bir durum yok arkadaş güzelce sormuş bence siz saçmalamayın biraz düzgün konuşun