Telefon bozuldu zannettim. O logoyu kaldır bence 🤪
tarayıcı sekmelerini kapatıp gizli sekmeden tekrar baksanıza hocam
değişiklik yaptım
hoş duruyor hocam.
Logoyu ve slider'ı hareketsiz bir şey yapsanız "bence" daha iyi olur. tabi zevkler ve renkler konusu.
logo 5. saniyeden sonra artık hareket etmiyor hocam

Logo daha sade ve sabit şekilde hazırlanmalı, aynı zamanda logo ortalanmalı.
Menü açma ve kapatma tuşu daha hoş ikonlar ile değiştirilmeli.
Menüdeki yazılar ortalanmalı.
Yukarı tuşunun durduğu yer güncellemeli veya kaldırılmalı.
Hız optimizasyonu yapılmalı.
Mobilde genel olarak baktığım zaman bunları gördüm, daha detaylı inceleyerek ayrıntılara da giriş yapılabilir. İyi çalışmalar.
logo 5. saniyeden sonra artık hareket etmiyor hocam