BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşırı temiz çalışmama rağmen shadow ban yedim. spamcıyım evet ama hesapları çok titiz açıyordum Çözemedim bir türlü 50 hesaptan40 ı shadow yedi. IPler farklı çerezler, işlemciler, font ekran çözünürlüğü inanılmaz gerçekten.
Başka bir yerde hata yapıyorsunuz demek ki hocam