Arkadaş reklam verenlere hiç mi acımıyorsunuz, ondan sonra neden tıklama başı maliyet düşük diye konular açılır elbet, firmalar reklamdan kaliteli click alıp satış yapacak ki sonraki reklamlara da para yatırsın, yoksa kalitesiz click için neden para yatırsınlar, hiç etik olmayan bir davranış, eğer böyle yapan kişiler varsa umarım tez zamanda hepsi banlanır, ben bir yayıncıyım ama asla reklamıma click atmam, hep ben hep ben bencilliğin gerek yok, site işini severek yapacaksın, para gelmiyor ise ya işini sevdiğin için devam edeceksin ya da siteyi kapatacaksın