Merhabalar, ailenin veya arkaşlarının telefonuyla (mobil veri kullanarak) ayda bir defa olsa da siteye girip gezdikten sonra bir reklama tıklamak ban sebebine neden olur mu? bunu deneyen var mı acaba?
Arkadaşlarının telefonu ile aynı modem üzerinden olmamak şartıyla kendi internetleri ile her gün sitede 10 dk zaman geçirip tıklama yapabilirsin,ancak boşuna emek harcarsın. Ortalama 10.000 farklı tıklamaya 500 lira felan veriyor adsense.