Merhabalar, ailenin veya arkaşlarının telefonuyla (mobil veri kullanarak) ayda bir defa olsa da siteye girip gezdikten sonra bir reklama tıklamak ban sebebine neden olur mu? bunu deneyen var mı acaba?