Piyasalar kapalı iken veya hafta sonları dolar, altın alınmaz. İlla alacaksanız bankaların koyduğu makas farkı nedeniyle zararı göze alacaksınız. Ziraat'in atmlerinden alınabiliyor diye biliyorum, bir deneyin.