Daireyi tekrar satmak istediğinizde satamayacaksınız hatta evin sizin olduğunu bile kanıtlayamacaksınız siz alırken ev değil arsadan hisse alıyorsunuz hocam konuyu herkes eksik okumuş galiba muhtemelen kat izni olmayan yada kaçak bir yapı bu yada hayat bir şanstan ibaret.
" hatta evin sizin olduğunu bile kanıtlayamacaksınız"
Evet bu konuda düşünüp taşındım ve normal kat tapusu olmadığı için vazgeçtik yarın bir gün tapumuz var ama arsa hissesi kime ne cevap verebileceğiz.
Sıkıntılı ve problemli olduğu için vazgeçtik, yorumlayan herkese teşekkür ederim.