Hocam saat kaç gibi yerleşimlerin gereksiz olduğunu düşünüyorum. Sayfa açılış hızına boşuna etki etmeyin benim düşüncem.
Hm anladım hocam saat kaç banada saçma gelmişti kaldırdım.Peki sizce tarihte bu gün nasıl ? Wiki sitesi için uygunmu yoksa onuda mı kaldırim