Konu
1v1y com açılmış alacağı olanlar var mı
09-08-2019, 18:24:56
#3
fikirdanis
çok büyük ofisleri epey çalışanları vardı güzel yatırım ve bütçeleri vardı.
en büyük hata benim görüşüm lojistik kısmı depoladıkları yere haybeye para verdiler yıllarca ne karlılık kaldı ne de kazanç arttı.