çok büyük ofisleri epey çalışanları vardı güzel yatırım ve bütçeleri vardı.
en büyük hata benim görüşüm lojistik kısmı depoladıkları yere haybeye para verdiler yıllarca ne karlılık kaldı ne de kazanç arttı.