Öncelikle aile olarak tatile gidecek arkadaşlara şimdiden geçmiş olsun diyorum.
Zaten rezervasyon yaptıktan sonra neyle karşılaşacağınız tamamen muallak olduğu gibi bir de fiyatların tavan yapması tamamen can sıkmıştır.
Denize sıfır herşey dahil bir otelin fiyatlandırması en az 350-400 tlden başlıyor.
Kimileri euronun 8 tlye çıkacağını düşündükleri için fiyat yapılandırmasını buna göre yaptıklarını söylüyor otel şirketlerinin kimileride türk yerine yabancı turiste hizmet vermek için bilerek yapıldığını söylüyor.
Ailesi olupda bu şartlarda bu şekilde otellere giden varsa helal olsun diyorum.
Yani ben kendi ülkemde tatil yapamıyorsam benim insanım bana destek olmuyorsa yardımcı olmuyorsa (ŞAHSİ GÖRÜŞÜM) o tür insanların ihtiyacı olsa bende asla yardıma koşmam mesela. Bikaç örnek verecem ağır olacak az çok anlamışsınızdır yani kendi ülkemin vatandaşı değil gibi davranırım.. Zaten bekarları almıyor çok hotel artık birde fiyatları uçurdular ailelere helal olsun valla...