xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uberi koruyamadık, savunamadık, tutamadık. O taksiye binen milyonların değil o taksiye süren binlerin istediği oldu maalesef.
çıksaydın keşke meydanlara koruyabilirdin belki tek kişilik tek ordu olup milyonların istedigini.

Ben 1.5m plaka alacam dışarıdan uber gelecek benle beraber ayda 20k para kazanacak sadece Vito benzeri araçla, sen tut 15 yıl tip oku dirsek çürüt bende sadece tip kitabı okuyayım senle beraber aynı piyasada para kazanayım mantıklı mı?

forumda uber ve taksi çalışması konusunda bilirkişiler toplanmis konuya yine atıp tutmalar başlamış,hayatlari boyunca yılda 2 kez taksiye binip kendini bişey sananlar meydanı boş buldular yine,