Rusya ile kriz çıktığında Alanya'da arkadaşımın çalıştığı bir otelin sahibi, Türklere hizmet verene kapalı tutarım deyip 1 sezon oteli hizmete kapatmıştı. O günden beri özellikle 5 yıldızlı otellere gıcık oluyorum. Tabi Türk turistlerin otellerdeki hallerini görünce az da olsa adamlara hak vermiyor değilim.