Sadece dolar euroya bağlı bir durum değil. Erken rezervasyon yaptırmazsanız , gideceğiniz otel doluluk oranına göre fiyat belirliyor. Ayrıca bayram tatilinde yoğun talep bulunmakta. Diğer bir konu ise Türk turist istenmemesi. Çünkü Türk turist her zaman sıkıntı çıkarıyor. Bizzat sektörün içinde bulunmuş biri olarak söylüyorum , otel sahibi yada yöneticisi olsam otele hiçbir şekilde Türk ve Arap turist kabul etmem. Eğer Avrupalılar ile doldurabiliyorsam oteli Ruslarıda almazdım.