hiç unutmam 2015 de 12 arkadaş 2 gece 3 gün otobüs ve otel dahil 150TL ye gitmiştik otel 4yıldızlıydı fakat daha tam hizmete geçememişler yetişmemiş ve bizi özür olarak hedef resorta göndermişlerdi 5 yıldız otel