2 hafta önce attığım yanıt almadı. Sayelerinde hesabım kalıcı askı yedi
bana da 2 ay önce durduk yere kalıcı askı gelmişti hocam açık ne net bi şekildede açıkladılar kalıcı askıya alındı hesabınız bir daha kesinlikle bu konuda form doldurmayınız veya cevap yazmayınız maile falan yazıyorlardı 3 ay sonra bi form doldurdum 1 hafta sonra bi kontrol ettim hesap açılmış yani bi düzen yok tas kayıp. sırf bu devlete vergi ödememek için buraya bir ofis açmıyorlar cezasınıda kullanıcılara böyle çektiriyorlar ortada muhattap yok.