Uber, gelen para cezaları, kapatma cezaları vb. sebeplerle Uber XL araçları Türkiye piyasasından çekti.

Bence mantık güzel fakat ülke düzeni (taksi plakaları vs.) için olumsuz bir durumda. Bana kalırsa bu konuda bir düzenleme yapılabilir. Örneğin, elektrikli taksilerde olduğu gibi, taksi plakası sahipleri Uber XL araçları gibi araçlara geçiş yapabilsin. Fiyat elektrikli araçlarda olduğu gibi bir tık üstte olabilir. He adam diyebilir, benim benzinim çok yakacak, İstanbul trafiğinde daha zor manevra yapıcam vs. vs., bunun için de devlet bu araçlardaki kazançlardan vergiyi düşürebilir veya silebilir. Önemli olan müşterinin hizmet memnuniyeti değil mi? Yani bu gibi düzenlemeler yapılarak taksilerin daha konforlu hale gelmesi ve bu tarz lüks ulaşım düşüncesi de ekstradan kullanılabilir.

Ben Uber varken, çokça Uber kullandım ve hep memnun kaldım. Taksi için aynısını söyleyemem. He, aynı memnuniyeti takside görürsem neden Uber kullanayım? Ama göremiyordum. Vatandaş olarak benim hakkım verdiğim paranın karşılığını almaksa ve ben bunu alamıyorsam kimse şikayet etmeyecek.