Teşekkürler bilmeyenler için güzel bir konu, imzamdaki domaini oradan reglemiştim ucuza geliyor diye hiçbir sıkıntı vs. yaşamadım ücretsiz whois gizliliği de mevcut. Düşününlere öneririm Porkbun'u.