Açıkçası 6. Kat ve 3+1 evi kimse 40bine satmaz maliyetini kurtarmaz ya ya evin büyük bir kaçağı vardır yada evin üstünde borcu vardı tapuda imza atarken çok dikkatli dinleyin orada hızlıca söyler, ama 40 bin çok ucuz