Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağlar civari olmasi gerekiyor konumu tam hatirlamiyorum yarin tam ogrenmis olur bildiririm buradan
bağlar civarı ise uzak dur her türlü pisliğin merkezi oralar ayrıca tapusu yoksa hiç girmeyin o işe hissedarlar bir araya gelipte tapu için anlaşamazlarsa elinizde patlar, diyarbakır'da zaten 40 bin daha verip doğalgazlı tapulu temiz daireler alabilirsiniz biraz araştırdıktan sonra.