Mss70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyarbakırı bilmem ama bu şekil bir tapuyla daireye doğalgaz, elektrik, su bile vermiyorlar burada keşke imar affından faydalansalardı.
Imar affi devam ediyor gerekirse yararlaniriz zaten hocam o durumlar icin.