Rijndael adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde olmaması lazim.
Olursa da normal degildir iyice bir arastirin. Sonu dost kazigi ile bitmesin.
opseques adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de diyarbakırda yaşıyorum şuan. 75bin den 40 a inmesi anormal.

Araştırın.
CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tapu sıkıntı kişiyi araştırmanızı öneririm.
Oncelikli isim yarin parsel bilgilerini alip adresini sorgulamak kisinin verecegi tapu ile evin adresi esliyor ise tapu bana devredilmeden odemesini kesinlikle vermeyecegim, ayrica odemeyi direk tapu sahibin adina havale ile acillamasi ile gonderecegim.