Valla pek bir yakın gibi, bence aile içinde bu kadar yakın olup o gözle bakmak rahatsız edici.
Onun dışında çocuk durumlarında da sorun olabilir.
Kişisel cevabım sorun teşkil eder.
çocuklar engelli doğabilir
cidden 8 milyar insan var, akraba evliliği neden, yakın veya uzak.
yapmayın, sıkıntılar doğurur, doğacak çocuğun vebalini kim ödeyecek.
hiç mi insan kalmadı? biraz sosyalleşin.
Kusura bakmayın çok özür dileyerek söze başlıyorum.
Annem ve babam öz hala ve dayı çocukları ( 6 çocuk ve hepsi de şükür sağlıklı )
Halam ve dayım öz hala ve dayı çocukları ( 5 çocuk ve hepsi şükür sağlıklı )
Kaynanam ve kayın pederim öz amca çocukları ( 3 çocuk hepsi de sağlıklı )
Ben de öz teyze kızım ile evliyim. ( 1 kızım var şükür sağlıklı )
Bu bilimsel olarak evet bazen kan uyuşmazlığı olabiliyor ama unutulmaması gerek ki taktir Allahındır. Bu yüzden bu tür durumlara farklı gözle bakmayın 😊 tekrardan kusura bakmayın çok özür diliyorum 😊